VEELGESTELDE VRAGEN

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?


Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening van de bank, welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Indien je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug.




Kan ik mijn bestelling wijzigen?


Dit kan helaas niet meer als de order al is ingepakt. Je kunt de order alleen per mail annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Onze mail is info@lanalu.nl




Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?


Onderaan onze website heeft u de mogelijkheid om zich aan te melden voor onze nieuwsbrief. Wij houden u dan wekelijks op de hoogte van onze nieuwe items & leuke acties!




Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?


Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van uw bestelling.
Mocht dat het geval zijn vragen wij u om direct contact met ons op te nemen.
Ook is het handig om foto’s van het verkeerde item naar ons te mailen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om met u naar de beste oplossing te zoeken.




Hoe kan ik een klacht melden?


Iedere dag doen wij onze uiterste best om de beste service aan u te leveren.
Hierbij is uw hulp ook altijd welkom. Helaas kan het voorkomen dat u toch een klacht heeft.
U kunt dan ons contactformulier invullen en wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.




Wanneer ontvang ik mijn bestelling?


Wij versturen je pakketje binnen 1-3 dagen nadat je betaling is ontvangen. Lā Nalu heeft echter geen invloed op wanneer Post NL levert. Wanneer Lā Nalu het pakketje aan Post NL heeft overgedragen is Post NL verantwoordelijk voor de rest van het verzendproces.




Wat is jullie retourbeleid?


Sieraden en accessoires kunnen niet geretourneerd worden i.v.m hygiëne. Kleding kan wel geretourneerd worden, mits deze in goede staat verkeerd. Stuur een e-mail naar info@lanalu.nl als je een item retour wilt sturen. Je krijgt het bedrag voor het geretourneerde item binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Let op: de kosten voor het retour sturen zijn voor de koper.




Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?


Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Lā Nalu, ontvangt u een email met alle bestelgegevens en het betaalverzoek. Als deze is voldaan, is uw bestelling geaccepteerd. u krijgt hier dan een email over.





Over

Klantenservice

Socials

  • White Instagram Icon
  • Facebook - White Circle

KVK-nummer: 76393216

BTW-nummer: NL003079606B11

© 2021 Lā Nalu